geweldig

Volgens afspraak bezorgd. Kussen is fantastisch.

Levering was zeer traag en onhandig.

Ik heb lang op mijn product moeten wachten. Overigens was dit wel gecommuniceerd. Maar blijkbaar wordt het product eerst vanaf Mline naar een ander bedrijf vervoerd en die gaat het dan bezorgen. Dat laatste bedrijf heeft vast bezorgdata. Dus als je pech hebt, moet je heel lang wachten. En ik kreeg de track en trace van het vervoer van Mline naar dat bedrijf. Zodat ik ook een melding kreeg dat mijn product zou zijn afgeleverd terwijl ik niets had ontvangen. Dit vond ik erg vervelend. Over het product, een hoeslaken van katoen-satijn, bleek later dat het zou aanvoelen als katoen-satijn. Deze stof is warmer dan katoen-satijn. Dit was niet de bedoeling. Maar voor in de winter kan ik er wel wat mee.

Prima product

Snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit.

Kussen goed, website misleidend

Het kussen bevalt zeer goed. Goede kwaliteit, wel iets groter dan het vertrouwde energy kussen maar toch heel fijn. Bezorging daarentegen misleidend, op de website staat verzending door M Line met Post Nl, in de bevestigings mail staat dit ook. Vervolgens volgt er een track en trace code van een Beter Bed magazine, verzonden meg DPD. Dat zou dan m.i. ook op de website én in de mail met orderbevestiging moeten staan.

Dag na bestelling in huis, perfect! En heerlijke kussens

Prettige ervaring mee

Heerlijke kussens

We sliepen al op de matrassen van M-line en zijn nu ook voor de kussens gegaan. We slapen beiden heerlijk en worden uitgerust wakker.

Mooi ergonomisch kussen voor een mooie prijs

Even wennen, maar het ligt heerlijk. Goed en mooi product voor een mooie promotionele prijs.

Lig weer erg lekker

Te lang op oud matras gelegen, lig nu weer erg lekker. Beetje wennen dat wel maar komt goed

ligt goed

fijn kussen

De levering liet even op zich wachten: niet zoals de site zegt dat het de volgende dag geleverd wordt. Duurde ruim een week. Kussen is prima, nog steeds even wennen maar ik lig wel beter.

een fijn kussen, snel bezorgd

goed, snel, prima webshop

Keurige aflevering

Fijne luxe topper

heerlijk kussen

snelle levering en het kussen ligt heerlijk.

Geen oog voor de klant: Probleem van door DPD kwijtgeraakte bestelling na 4 weken niet opgelost

Ik bestelde een hoofdkussen. DPD heeft dat ergens in Nederland voor een deur gezet, maar niet voor de mijne. De telefonistes hadden alle begrip, maar legden het probleem bij DPD, die alleen zaken doet met verzender. Mijn levering werd afhankelijk gemaakt van het backoffice traject met DPD: er werd niet meegedacht: of ik vanaf mijn vakantieadres een PDF formulier wilde uitprinten, invullen, tekenen, inscannen en opsturen. Zolang dat niet was teruggestuurd werd er geen nieuw kussen opgestuurd. Inmiddels heb ik 10 dagen geleden het formulier opgestuurd en twee dagen later gehoord dat er een nieuw kussen zou worden bezorgd rond 15 augustus. Inmiddels is het 19 augustus en ik heb na dat bericht niets meer gehoord laat staan ontvangen. Slechte service en nog slechtere opvolging als het eenmaal mis is gegaan.

Moet nog steeds erg wennen

Vind de vulling waardeloos.

Geweldig matras had ik veel eerder moeten doen !

Na lang twijfelen en zoeken hebben we dit matras gekozen en geen moment spijt gehad ,

Goed met een teleurstelling

Over het algemeen ben ik tevreden, erg jammer was dat 1 dag voor de levering gebeld werd dat mijn bestelling met een maand vertraagd zou worden. Daar was ik erg ontevreden over. Verder is alles goed verlopen.

Goed product

Nu 2 weken het nieuwe teamnl M-line kussen en de nekklachten zijn verminderd. In het begin even wennen door iets hoger te liggen maar op maat te maken. Slapen is weer fijn!

Slaap heerlijk op dit fijne kussen

Makkelijk te bestellen, redelijk snel geleverd. Wel door DHL, terwijl PostNL als vervoerder op de website staat.

Alles naar wens.

Fijn kussen

Ik heb het atlethic kussen gekocht vanwege nekklachten. Het is even wennen om in het gat te liggen, maar ik kom zonder pijn uit bed. Vond in het begin wel de geur onaangenaam.

makkelijk in alle opzichten

zoals gezegd makkelijk in alle opzichten

alles in orde

Linie 27